maanantai 20. helmikuuta 2012

aldrig mera morot.

Lördag till söndag spenderrade jag hos min kära dirtypupuheddaantonian hann man också träffa och vi kollade på söta bilder och filmklipp från vår föredetta klass, 9D. Har inte skrattar så mycket på en tid. ;)
Sedan skulle jag ju vara snäll och gå också skära upp mera morot till våran dipp. SÅKLART skär jag mig i fingret och börjar skrika. Heddas mamma räddar mig och plåstrar om mig, den äkta doktorn! Efter en stund kommer antonia upp och söka efter mig där jag sitter och hyperventilerar vid köksbordet..
tyylillä tullaan ja tyylillä mennään.
Nu har jag gulligt plåster system runt fingret, eftersom det endå blev semi djupt..
Men tack hedda de va jätte kiva annors! vi gjorde b.la "systeri" test om kärlek, shopping osv, chilla o hade kivoga samtal ;)
kankse vi e lite.. ;)


Pusskram, C

3 kommenttia: