keskiviikko 22. helmikuuta 2012

k, var e hese?

Stehn, tack för allt. Jag vet alltid att du finns där, även om vi int kanske talar varje dag. (fast de ha typ aldri hänt att vi int sku ha tala?) Du är bokstavligen där, du vill hjälpa, vill få mej och alla andra att må bättre. Du är otolig tjejenUngefär ett halvår har vi nu kännt. Det känns som så mycket längre. Vi kan redan "läsa" varandra ganska bra och våra blickar kan säga allting. Mest älskar jag den stunden då båda fattar hu fail/paha/rolit/nolot något va, och sedan bara hajoo båda! En av dom bästa känslorna Annors gillar jag också tekoskratt och dirty-dance med dej! Hahahha fast ibland kan de bli lite farligt men joo.. ;) 
Med dig kan man också chilla och tala om allvarliga saker. Men behöver inte alltid härja. Vi brukar ju ha långa, allvarliga samtal ibland också. Och det bästa med dem är att det är ömsesidigt. Dvs båda delar med sig, lyssnar, hjälper och tröstar om det behövs. Också det att du ställer alltid upp, betyder mycket för mig. t.ex. tar en buss till stan då jag behöver lite extra stöd, påminner mej om att du finns att tala med när som hellst och allmänt kollar efter mej. Ville bara säga att tack för allting hittills och looking forward too the future ;)
stehn och knut  ♥ du på, jag under 

vår låt ;)





du e så vikti sofan, elskar dj 

(ps.rubriken inside)

1 kommentti:

  1. Haahaa k, var e hese?
    Nää, gud din jävla söta unge du är helt freakin' underbar. Finns int ord. Me ♥ You

    VastaaPoista