sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

The dreams come slow and goes so fast.

Hej! Så var veckoslutet över igen och back to vardag. Mitt veckoslut har ändå varit super! Jag hade myskväll med lillebror på fredagen efter dans träningen. Vi såg på Harry Potter och oooh skulle kunna se dom om och om igen! På lördag firades Emppu och Camppu som hade fixat till med lokal-fest. Jag dansade sönder mina fötter, skrattade och hade djupa diskussioner. Skön kväll, men som också innehåll ett och annat drama, as usual.. XD Tack ändå till mina tjejer för en bra fest  Gulle kom också hem på lördag natten, efter sin sju dagars långa abi-resa. Jag skulle inte ha kunnat vara lyckligare då jag skuttade i hans famn sekunden han steg ut ur bussen På söndag morgon vaknade jag i hans armar och spenderade sedan dagen med honom och hans familj. På kvällen blev det ändå dans och nu skall jag ta och försöka sova ordentligt inför veckan. Ha det så bra! :)
1. Jag och ena födis barnet 2. Lycklig idag på morgonen. 3. Jag på lördagen. 4. Tre snyggingar ♥


Mosh, C

1 kommentti: