torstai 11. huhtikuuta 2013

Heaven is in your eyes.

Hej! Ny period har alltså börjat och förra provveckan gick inte så bra.. Snön fortsätter att envist stanna kvar, men ändå är det svettigt och kallt om vart annat. Ibland känner jag mig hur lugn och fridfull som hellst, men sedan kommer stressen krypande och sköljer över mig. Dock stressar jag över de allra minsta detaljerna och blir så otroligt frustrerad om det inte går som planerat. Vill hinna med allt och ingenting. Försöker leka självständig men vet, att tillsist brister det.
Nå här kommer iaf bilder från den gångna veckan. På första bilden ser ni den perfektaste toppen i världen ooh<3 födis önskning! Bild 2: Hedda och Ronja idag, tack för sällskapet<3 Bild 3: Jag för några dagar sedan. Bild 4: Fina Emppu på härliga bildkonst timmarna XD Bild 5: Min onsdags outfit. Sköt om er! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti