keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Lead me to the light.

Hej! Så var min onsdag nästan över och jag känner mig helt slut. Har haft både skol jomppa och dans träningar. Känner mig helt tom i huvudet och emotionellt typ känslolös..? Ändå har jag sovit hyfsat, eftersom jag hade sovmorgon idag och har annars också vilat ut ganska mycket under senaste tiden. Konstig känsla. Jag orkar inte känna någonting. Känner mig helt matt och tom, huvudvärk. Nå iaf var jag en stund med Camppu på stan och snurra idag också. De va riktigt mysigt att tala med dig, puss moshi 
Imorgon, på torsdagen, är det en freaking vecka kvar till gammeldansen!? Hui. Men jag ska och testa min klänning imorgon, som varit hos sömmerskan, så hoppas allt fixar sig. Sen skor, smycken och smink kvar.. Nu ska jag hoppa i säng och försöka få lite sömn. Sov gott! :)
God i miss summer.



Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti