torstai 7. helmikuuta 2013

Torsdagen 7.2.2013

Hej! Hämtat gammeldans klänningen, halkat omkull, haft lång skoldag, fått huvudet slaget i väggen, gått ut med hunden, talat ut, stressat över outfits med Hedda och, höjd punkten på dagen typ, fått mitt iPhone skal! XD 
Känner mig fortfarande lika slö och konstig som igår.. Vet inte vad det är. När jag sitter här, är det så tyst i mitt huvud att det enda ljudet som hörs är mitt hjärta som bultar. Det händer så mycket omkring mig, men inuti mig händer absolut noll. Känner mig inte olycklig eller så, utan allting bara stannar upp.. Men imorgon är det som tur fredag och jag får annat att tänka på, eftersom det blir förfest! Nu ska jag hoppa i duschen och sedan börja tuti, så godnatt och sköt om er! :)
På första bilden ser ni mitt nya skal, hiihi<3 Sen gulle när vi shoppade, fina Sofa som underhöll sig på biologi timmen idag och min dagens outfitö :)


Pusskram, C

1 kommentti: