maanantai 21. tammikuuta 2013

You are something special girl.

Hej! Idag har en av mina närmast och finaste vänner fyllt 18! Crazy! Lisa, du vet att jag älskar dej och herrigud jag har många härliga minnen med dej när jag riktigt funderar, dom tar ju inte liksom slut! England, bildresor (Terhi Mäenpää), shopping, myspys, fester, våra filmer, skratt attacker (kaakao), alla stunder du funnits där för mig och våra diskussioner ;) Jag hoppas du hade en bra dag och att din lördag var lyckad. Kram älskling 
GAAH blir helt galen när jag kollar igenom England bilderna! ps. sori fö chips bilden men den va bara för rolig XD


Mosh, C

2 kommenttia:

  1. Oj jag har också suttit och funderat på allt som vi ha gjort tillsammans, gud vi ha haft de kul!! Fast vi ha vari lite nologa ibland som då i butiken me den där chips påsen... O sen dom där gossarna som vi sku ha o fota oss xD
    Du är nog helt klart än sån vän jag aldrig vill mista!! Och såklar jag hade en super lyckad lördag/födelsedag, har man dom bästa vännerna ever så kan man väl int förvänta sej nå annat helleer :D <3
    Hihiii vitsi de här blev låångt men TACK nu ännu <3 puss & kram <3

    / du vet nog vem jag är ;)

    VastaaPoista
  2. HAhahaha voi moshi! You my Lisalej <3 Hahah o samat sanat, ja lovar vi sitter ennu som 90 åringar o skvallrar i våra gungstolar xD Jaa o herrigud de va galet men fan de va rolit där i England endå ;D kramis <3
    /jag vet nou vem du e ;)

    VastaaPoista