sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Mange för en dag.

Hej! Igår hade vi Lisas lilla surprise party som jag och Jan fixat på hela veckan. Det lyckades super bra även om vi hade lite problem att komma in i lägenheten XD Nåjoo vi dansade, spelade spel, hade limbo-tävling, åt Domino kex och hot dogs samt gav våra presenter osv :) Herrigud jag ha vari så nervös för det, men med allas hjälp lyckades de perfekt! Det var en jätte lyckad kväll, tack alla luv you!  
Annors på fredag var vi med skolan och kollade en pjäs som hette "Ett riktigt fynd". Fan den var bra. jag och Sofa hittade min soulmate; Doris<3 Hahah! Min vecka har alltså varit riktigt bra och nu sitter jag med en studiehandlednings uppgift om mina inlärningsvanor, som ska vara inlämnad imorgon.. Ha det gott!
Min vackraste Lisalej!   (stal bilden från sofas fb, hoppas de e okei:))


Pusskram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti