torstai 6. kesäkuuta 2013

We´re up all night to get lucky.

Godmorgon! Har nu slitit mig upp från sängen och ska om en stund dra iväg på mörkerkörning. Jag vet, mitt i dagen, de låter lite konstigt men dom har någon slags simulator var jag ska sitta och leka :D Jag dör lite av lycka varje gång jag får vakna till det här underbara vädret! Äntligen är det sommar på riktigt, jag tycker det kändes som en evighet tills den kom. Iaf, på kvällen ska jag njuta av gott sällskap och god mat, när min Verrojammuli fyller år! Tjohooo grattis ♥ Ska bli fast hur roligt att se henne och alla andra som kommer! Imorgon är planerna också att träffa två av mina favorit filurer, nämligen Hedda och Ronja. Vet inte riktigt ännu vad vi ska hitta på, men jag röstar på stranden! :D 
aaaahh 


Mosh, C

1 kommentti: