sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Uppdate/I´m alive.

Hej och hallo! Har äntligen lyckats hitta en ledig stund så att jag kan uppdatera lite här. Jag är alltså nu redan så gott som på sommarlov eftersom jag inte har ett endaste prov kvar mera att läsa på! Tjohoo! Jag har hunnit spendera tid med Hedda och Ronja, haft spontan filmkväll med Lisa, Jan och André, fått mera klarhet om mitt sommarjobb, sola och firat Antonia som fyllde 18 år i lördags. Grattis ännu i efterskott finaste Tooni 
  I början av kvällen befann Lisa, Hedda, jag och Antonia oss hemma hos hennes pappa, där vi åt supergod sallad och Heddas tiramisu kaka. Det var fast hur mysigt och senare drog jag, Hedda och födelsedagsbarnet oss till å-stranden där vi sedan fick sällskap av Freddu. Höjdpunkten var dock en gubbe som med dragspel sjöng en väldigt annorlunda "happy birhtday song" för Antonia. Bra att jag kunde andas efter att jag hade skrattat färdigt, han var helt galen XD Det blev nog en jätte lyckad kväll med många intressanta upplevelser. Vi drog oss hem runt halv tre med trötta fötter och glada miner :D
Här kommer två bilder från lördagen:
Bday kid and Hedda 
Jag och Toonis helt underbara katt :)


Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti