sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Chill sunday.

Halloj! Jag har nu legat nån timme och bara surfat omkring på datorn, och jag måste säga att det faktiskt är överraskande avslappnande. Jag kommer inte ihåg när jag senast skulle ha haft tid för mig själv att läsa bloggar, lyssna på musik, blogga, kolla facebook osv. Skönt! 
Vill också passa på att gratulera alla mammor på morsdagen. :) Hihi jag har iaf den bästa mamman, som idag blivit uppvaktad med sång, stort morgonmål och presenter :) Senare ska jag och bröderna laga middag. Mys ♥ Gulle borde också komma hit så småningom och han kanske hämtar med sig mina nya älsklingar som jag inskaffade igår! Ooh hittade de perfekta shortsen! Så kär! Visar kanske upp dem senare. :)
Jag just nu. Ha en fin förstsättning på er söndag :)


Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti