maanantai 1. huhtikuuta 2013

Första april. Äntligen!

Go kväll! Så var påsklovet över och jag har finska prov framför mig imorgon. Har nog övat ganska duktigt men får se om det räcker. Trots provveckan skulle kunna gå omkring och le som en fåne hela dagarna, eftersom det äntligen är april. Älskar denna månad! Har t.ex. idag officiellt grävt fram läderjackan ur skåpet och fyfan det kändes skönt att efter ca. ett halvår, slänga den på sig! Woopwoop! Dagarna blir längre, nätterna ljusare och värmen börjar faktiskt kännas både på huden och under huden. Allt jag saknat och önskat sedan november. Dessutom kommer jag bli myndig inom kort, vilket kanske är mera skrämmande än roligt.. XD Men jag har i alla fall bestämt mig, för att försöka göra denna månad just så härlig och underbar, som den är. :)
Hoppas ni får en bra start på er skolvecka!
inspo.


Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti