sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

One more night.

Mosh! Så var veckoslutet över, igen. Hur är det möjligt att dessa två dagar alltid verkar så ynkliga och går så fort förbi? Nå jag hade iaf ett riktigt skönt veckoslut. På fredagen efter dansen blev det pizza och filmkväll hemma hos mig med bror och gulle. På lördagen bar det av till en ny klädbutik (BikBok), som öppnat med Lisa, Freddu och Andre i världens snöstorm. Emppu och Camppu var också där så vi snurrade omkring med dem tills alla var mer eller mindre slut. Köpte ett par svarta jeans och nu på söndagen då jag och gulle besökte butiken igen, fick jag med mig ett par urfina klackar. Oj jag måste visa er senare! Så nöjd!
Jag har just gjort ett urselt försök att göra biologi läxan och nu tror jag det är tuti dags för mig. Hoppas ni får en fin start på veckan! :)
Ett litet collage med bilder från veckan. 1. Jag och min nya skjorta<3 2. Mitt lördags morgonmål 3. inspo 4. två grodor



Godnatt, C

1 kommentti: