torstai 14. maaliskuuta 2013

Give a little time to me.

Hej! Har igen nästan drunknat bland alla skolarbeten, men som tur var återstår bara ett föredrag nu. Dessutom kommer nästa period att vara rena rama himmelen, så tröstar mig med det.. Den här torsdagen har varit riktigt perseestä. Det var deadline för ett historia projekt samt matte minitest.. Ei jax.. Till på köpet bilskola, som nog i alla fall gick ganska snabbt undan. Sedan yrade jag, Hedda och Emppu en stund på stan tills Heddikus måste fara och det bara var jag och Emppu kvar. Vi gick runt en timme till och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack fö att du lyssna ♥ 
Jag är jätte ledsen för uselt bloggande men har så mycket att göra. Känns som om jag inte ens har tid att andas ibland. 
Ett inspo collage jag satte ihop :) Sov gott!


Mosh, C

1 kommentti: