torstai 31. tammikuuta 2013

This ship will carry our bodies safe to shore.

Mosh! Idag sista provet gjort och nu ledigt ända fram till måndag. Oj har suttit och dräglat över en massa kläder på hundra olika sidor i säkert två timmar. Villhavillhavillha! Freddu smitta mej.. ;) Idag efter mitt religions prov, som gick helt super enligt mig, blev det film tittande hos gulle. Efter en stund ringde Sofsof och ville ha sällskap till subi så jag gick dit med henne. :) Snygga diskussioner igen om smörgåsar osv.. Sen sprang jag till bussen och hem med mamma. Känns så skönt att inte behöva sitta med näsan i boken! Ska nog ta och crasha vid tv och kolla alla mina program jag bandat under veckan. Den bästa känslan när man har ett tiotal program att se på! Ihihi värsta tv nörden här XD
telefon bilder från de senaste dagarna :)


Pusskram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti