lauantai 12. tammikuuta 2013

I could really use a wish right now.

Hejs! Första skolveckan äntligen över. Har helt flummigt minne från idag, eftersom jag sovit igenom hela skoldagen. Typ på matrasten sov jag i en korridor full med människor som petat på mig och tilltalat mig, men jag har inte reagera. Vadå kan sova över allt? xD Hade dans träningar senare mot kvällen och imorogn kommer jag vara så styv.. Vi töjde och böjde varenda lilla muskel, men skönt va de iaf! :) Efter att jag kom hem slog jag mig bara ner i soffan med glass och kollade på en massa jag bandat. En av mina vänner var med i tävlingen "The Voice of Finland" och ojj va söt hon var, de va jätte kiva att se! :)
Ska snart börja dra mig i säng och sova en lång natt utan väckning. Imorgon ska vi fira Elin som fyller år nu på veckoslutet och annors ska jag väl bara mosha runt. :)
Här har ni min torsdagens outfit, som typ var den ända dagen jag inte hade mjukis kläder på mig. Hehhe..


Pusskram, C

2 kommenttia:

  1. Hahahahah säkert säger du att människor ha "tilltala dej" :D:D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nåmen ja visst int hu ja sku säga att ni had tala me mitt namn :( :D

      Poista