torstai 3. tammikuuta 2013

Figure 8.

Hej! Har inte haft väckning på hela lovet och idag hade jag klockan 11. De känndes hemskt, men jag vaknade iaf. Tog sedan bussen till mammas jobb och så har besökte jag, mamma och brorsorna Skanssi. Vi yrade omkring där i nån timme och sökte kläder och jag fick tillbaka min iPhone, som nu verkar fungera..?
Syster och hennes mamma kom för en stund sen, så nu på kvällen blir det säkert mys vi tv:n och nattmat. Imorgon har vi också planerat på att ha en photoshoot, ojj va jag ha längta! 
Igår var jag alltså på bio med Sofa, vi kollade på "Playing For Keeps" med en gudomlig Gerard Butler i huvudrollen som en fotbolls-pappa. Drägel. Efter det en stund till Andrés kompis och sitta, där jag träffade Sara :) Egentligen skulle jag träffa Ronja och Hedda igår, men Heddikus blev sjuk så krya bunny  
Våra popcorn, Gerard Butler och några random teenage posts. 



Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti