maanantai 28. tammikuuta 2013

Deep in my bones, straight from inside.

Hej! Har haft ett riktigt skönt veckoslut och har ännu idag träningsverk efter fredagens dans. Men det är ju bara bra. Efter min dans på fredagen kom Hedda och Ronja till mig övernatten. Hahha har inte skrattat så mycket på länge XD vi åt dippade grönsaker och glass samtidigt som vi haft tittade på tv. Sen låg vi bara i min säng och talade om allting och ingenting. Tack och oj va jag älskar er mina sötisar 
På lördagen var jag hos en familje bekant och räknade matte i hela 5 timmar tills gulle kom och sökte mig. Vi åkte till deras andra hus som var helt tomt. Där åt vi sushi och bara myste. Nu ska jag just krypa ner bredvid honom efter lite mera läsning inför imorgon dagens hälsokunskaps prov. Dessutom hade jag en bra dans timme nu på kvällen också och som vår lärare brukar säga: det känns skönt att börja på en ny vecka efter den timmen. Ha det gött! :)
Lite inspo bilder här. Sov sött 


Pusskram, C

2 kommenttia: