torstai 13. joulukuuta 2012

You and I'll be safe and sound.

Mosh! En kall, men mysig Lucia dag bakom. Skoldagen började med Lucia uppträdande och sedan fortsatte dagen ganska lugnt. På håltimmen vandrade jag och Frippe till stan för att testa några tjugotals klänningar och sedan hade vi julfest möte . Det snöade hela dagen och jag fattar inte hur jag och Dusan för tredje dagen i rad lyckades ta samma random buss? :D Fick riktigt kalla kårar i kyrkan när Emma, Laukki, Linn, Nelly och Becka uppträdde. Efteråt stod vi bland folkmassan tills jag äntligen fick krama om sötisarna. Jag och Hedda blev sen lite "ute";) vi gick med Alkko, Felkka och Akke till bowlinghallen och som tur var kom mamma sedan och sökte mig så jag slapp hem och återuppliva mina genomfrusna tår (sista gången converse på!). Hoppas ni hade en bra dag också :)
Säkert den skönaste låten. Helt en nativisa 
Bjuder på en äldre webcam bild eftersom webcammen ha fått någo fel. Godnatt! 


Pusskram, C

1 kommentti: