maanantai 3. joulukuuta 2012

To all those chandeliers of hope.

Hej! Mitt veckoslut gick riktigt mysigt till. I dansen hade vi "test" på fredagen och fick överraskande bra kritik efter mitt roddande, som skulle föreställa dans.. Lisa, Antonia, Hedda och jag firade jul med god mat, tända ljus, julmusik och glögg hemma hos Hedda på lördagen. Det var fast hur kiva, tack alla Idag prövade jag min möjliga gammeldans klänning, efter att jag vaknade upp hos gulle och så hade jag dans på kvällen. Har just kollar Big Brother-Finalen efter att ha väntat i 98 dagar.  Hahha sääkert vann Teija, men grattis ti henne! :)
Imorgon ny vecka, som innebär skola, dans, torsdagen ledig och kanske åka till H:fors, fest och provutgivning del 2. Så den ser int så tung ut, huh! Ha det bra :)
Här lite bilder som ja fotat med Heddas kamera. Jag måst pårikigt köpa en systemkamera or something..


Pusskram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti