tiistai 13. marraskuuta 2012

If homework is Work, why am I not getting paid?

Hej! Har haft en massa skola på senaste tiden, och det kommer inte blir skönare då provveckan börjar nästa vecka! Sitter nu här igen för omväxlingens skull med ett skolarbete, denhär gången psykologi, som skall vara färdigt nu på tisdagen. Gaaah, håller på att drunkna i alla dessa olika benämningar och uttryck.. 
Nå iaf, idag hade jag och Hedda alkoholpass tänt och jag hoppas verkligen jag kom igenom! Det var inte alltför lätta frågor men inte allt för svåra heller. Hoppas också på att denhär flunssan ska fara bort så att jag kan börja gå på danstimmar ordentligt igen. Har nu invaderat allas öron med mina hostningar och snytningar i en vecka, så tycker den skulle kunna fara bort..
ooh vill shoppa mosh kläder !


Moshi, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti