keskiviikko 14. marraskuuta 2012

I am not a robot.

Hej! Lyckades försova oss med gulle till klockan 12? Men hann som tur till hissa timmen, efteråt blev det gammeldans och sedan dans timme. Så dagen har varit riktigt chill, men är fortfarande otroligt trött, vet inte hur det är möjligt efter 10½ h sömn..? Emt. Dessutom, efter 87 dagar, tog bort mitt Weekend armband. Nu känns de helt tomt på armleden :(
Blir ibland så trött på allting. Jag menar, det finns stunder då allting känns bra, men ibland blir det bara så meningslöst. Jag förstår mig inte på vissa människor och vill bara bort. Bort från därifrån. Vill dit var jag kan vara mig själv varje sekund, inte vara rädd för något. Slappna av och kunna leva mitt liv, som jag vill. Vill hitta inspirationskällor och söka efter saker som gör mig lycklig. Spendera tid med dem jag verkligen vill prioritera. Vill till ett ställe, där ordet tid, inte exciterar. Jag längtar säkert efter något jag aldrig kommer kunna få, men ingen har sagt att det är förbjudet att drömma.
true dat.


Kharm, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti