tiistai 2. lokakuuta 2012

Silenced by the night.

Hej! Filosofi snurrar i min hjärna. Vart alla olika kateogorier hörs och under vilken rubrik. Jag blir galen! Blir dessutom så besviken på mig själv eftersom jag vill satsa på skolan och speciellt vissa ämnen. Jag föreställer mig saker som att jag kan få bra i prov, men jag hittar aldrig motivationen till att öppna boken. Liksom, varför? Tror jag pårikit att det bara går att skumma igenom och sedan kunna allting? Don´t think so! Och sen denhär eviga "nästa provvecka läser jag ordentligt" frasen. Yeah, like that would happen. Jag börjar typ alltid läsa kvällen före. Och jag måste varje gång bankka min röv fast i stolen och limma ögona med ericiper i boken. Wtf? 
Snygg dialog med mig själv, men så känner jag mig nu. FRUSTRERAD och STRESSAD.
Sku fan göra va som helst fö att få leva om denhär kvällen 
bilderna tagna på Weekend Festival.


Khram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti