tiistai 4. syyskuuta 2012

That sad moment..

Idag efter skolan gick jag för att söka dej. När jag kom fram till vart jag trodde du skulle finnas, sökte desperat efter dej. När jag inte hittade dig, brast nästan mitt hjärta. Jag gjorde ett sista försök att  hitta dej, men det var omöjligt. Då brast mitt hjärta. Jag var så besviken. Tur att Heidi fanns där och tröstade mej.. R.i.p alla tankar och drömmar om min korsmoshitröja från Ginatricot..
Där va typ dagens hemskaste moment. Så de sku va helt kiva o få sina sommarjobbs pengar NU! Gick alltså efter skolan på stan med Heidi en stund o snurra i butiker (då jag märkte dethär "tragiska" som jag skrev om ovanför^^) Jätte moshit va de, tack! Såg också en snabb skymt av Frippe, Camppu och Toni, tills jag for till en sur gulle. Har btw också idag hjälpt Hedda sätta upp sina "rösta på Hedda till EKS ordförande"-placher på morgonen. Ojj önskar verkligen att hon vinner! 
Här är dagens outfit :)


Pusskram, C

1 kommentti: