torstai 30. elokuuta 2012

Louder than words.

Halloj! Min dag har bestått av en för lång skoldag och efter det till gulles pappas klädfabrik där allt som blivit över såldes. Jag fick en svart "onepiece", väska och en rock inför vintern Efter det till citymarket och söka en ceasarsallad som vi åt medan vi kollade på Happy Feet 2. Oii jag vill ha en liten pigvin bebis! En tid senare kom Andres pappa hem och ville att vi skulle joina honom på en kvällspromenad runt ån, and so we did. Rakt efter det i bastun och nu blir det snart att krypa under täcket för jag somnar seriöst snart stående. Herrigud jag är trött! Men har nog haft en helt skön dag och imorgon börjar sedan vslutet äntligen :)
OCH SÅ NÄR MAN SKA LADDA UPP SINA BILDER PÅ SIN NYA ONEPIECE KOMMER DET ATT BILDMINNET ÄR SLUT. VITTU JAG E FITTI. GODNATT.
fin låt som jag hittade på youtube, titeln passar bra nu.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti