maanantai 30. heinäkuuta 2012

Woooaaaa.

Heej! Herrijestas tiden går så snabbt! Känns som om jag skulle ha bloggat för bara nån timme sen, men det är ju redan två dagar sen! Jag hade jobb på lördagen och efter det for jag till gulle. Söndag morgon, alltså igår, startade vi mot hans släktingar. Jag had ju vari semi nervös, men de visa sej ha vari helt i onödan. Dom va jätte söta och kivoga. Vi simma i den klara sjön, bada bastu, åt, körde mönkiä (fyrhjuling) och så fick man testa vindsurfa. Senare på kvällen startade vi hemåt och åskvädret började igen. Jag gillar nog åska och geez domhär blixtana är stora och lyser ju upp liksom hela himmelen! Men idag har jag vaknat hos gulle i stan ensam, fö han had fari på jobb. Idag kommer jag iallafall hem och ska blogga mera med bilder osv. :) skriver nu på hans iPad, så fattar int rikit hu ja ska lyckas stoppa någo bilder hit, men sen senare. Pusskram och ha en bra dag! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti