torstai 19. heinäkuuta 2012

i`m comming home.

Morning! Har tyvärr inte datorn mera, eftersom familjen själva har åkt på semester nu på morgonen och de tog den med. Men är nu ensam en stund fören mammans pappa kommer och kör mig till flygfältet. Har tidinställt några inlägg (detta också) och bloggar säkert imorgon igen då jag kommit hem. Herrijestas viken konsti tanke att vara hemma :o 
Här kommer iaf en liten random bildbomb, med bilder från mina veckor här. Sätter sen bättre och fler då jag kommit hem. See you soon!
Till höger min everyday food typ. :) omnomnomn fishcakes och alphabetpotatoes!
springtävling och bakande.
en ailien och det coolaste badrummet ever! (mammans brors badrum)
♥ !


Khram, C
(som sagt, tidinstellt)

1 kommentti:

  1. aaws va sött dendä textarin ! <3 YOU ARE COMING HOME BITCH !! <3

    VastaaPoista