keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

I wanna go surfing!

Halloj! var igår hos Hedda övernatt första gången på lääänge. Vi had eindå mysigt och talade om en massa viktiga saker tills vi sedan somnade. Tack fö de, de va jätte kiva! Pånytt snart ♥ 
Idag hade jag sen 8 och halv timmes arbetsdag. Lite jobbigt, men överlevde då gulle sen hämta pizza och tillsist fick jag endå sluta. Vi for ti butiken, köpte lite food och kom hem hit till oss. Vi ska vara hund och kattvakter tills imorgon. Här är iaf några bilder på min outfit idag som jag snappade i min lilla "puoti" :)
En av mina favorit toppar från h&m och sedan röda shortsen från New Look.
Blåa ringen från flygfältet i Italien och den andra har jag fått av en av de famlijerna jag var hos förra sommaren i England. Me love 


Moshi, C

2 kommenttia:

  1. Skulle inte du kunna visa alla dina ringar och berätta varifrån de är? :)

    VastaaPoista
  2. Klart ja kan det :) har funderat tidigare på de, men de finns så mycket. Ska göra de under nästa vecka :))

    VastaaPoista