keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

LEDIG DAG.

Hej! Förlåt för ingen uppdatering igår, men den dagen var lite roddig.. Skulle just publicera ett inlägg men åskan, som mittiallt kom, hindrade mej :( Nå iaf hade jag jobb, men det var inte så tråkigt eftersom gulle, Ronja och Hedda båda kom dit på besöök. I dagens slut, missade jag o gulle bussen till åbo, så istället for vi en stund till centris med Ronja, Emma och Antti. Tillsist åkte vi endå hit, Åbo. Igår kvällen gick ut på att äta pizza, kolla en film, få helkroppsmassage och vänta till halv 1 på besked om jag skulle ha jobb imorgon, idag då alltså, eller inte. Men istället kom det nu 8 på morgonen meddelande att jag har ledigt! Wohoooo!
Ska dessutom träffa denna busunge idag! Har saknat dej  ps. andre rimma det nya namnet jag gav dej, frippe, på rippe. Ja slo honom. 


Mosh, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti