lauantai 23. kesäkuuta 2012

Kran Turismo.

Halloj! Påbörjde just projektet "städa klädskåpet". Har inte gjort det på nåt år och tycker det passar perfekt såhär före England resan. Börjar bli otroligt nervös redan.. Huii :D Vi åkte alltså från nagu med 16:45 bussen och träffade faktiskt Fredster i bussen, vilket va superkul! :) Men joo, jag och gulle kom hem hit till oss, fräshade upp oss och åt grillmat. OMNOMN! Jag tänkte somna efteråt för jag va så slut, men sen kom jag på den brillianta idén att börja städa klädskåpet.. Andre fick hjälpa en stund innan han for till bussen, men nu är jag all by myself! Kommer knappast orka mycket mera, vill bara SOVA! XD
Här nu tre bilder som beskriver denhär dagen:
Vakna och Packa.
Åka buss till Pargas.
Äta. Åt nog annat än 5 isglassar också..


Mosh, C

1 kommentti: