torstai 28. kesäkuuta 2012

Hello guys!

Wohoo tydligen gor det att blogga härifron!! (kul med alfabetet, men kopierade ett "ä,å"..) Har iallafall kommit fram helskinnad. På flygplatsen i Finland var det nog ganska tippa linssissä att säga hejdå till mamma och se henne vinkka bakom securityn. Sedan var jag all by myself. Hittade en butik med karkki, Cosmo och Solo, sokte upp min gate och snart var det dags for boarding. Jag hittade min plats, som var mellan 2 buisness gubbar. Där satt Cassandra sedan och fick host-attacker och snorade hela resan, ytterst gulligt. Den stortsa panik-faktoren var iallafall att hitta min kappsäck på Heathrows airport. Nå det underlättade ju inte stressen, att där fanns fucking 3 band med texten "bags arriving from Helsinki" och alla hade samma flyg nummer!! Men efter att mitt tålamod tagit slut for länge sen och gråten var nära, kom den endå åkande på bandet! :) Sedan hittade jag min mammas gudfar som plockade upp mig och sedan bar det av hit till mitt hem for de nästa tre veckorna. Allting gick alltså bra tillslut :D
En bild från när vi va ute i centris for nån vecka sen. (har laggt in lite bilder på en minnessticka åt mej) Men såg endå nestan likadan ut idag så :) Här har också varit strålande väder idag så fick sola lite, tex då vi var till lekparken och hade picknick på gården med flickorna. :)


Kan inte ens beskriva hur trott jag är XD men skot om er alla!
Pusskhram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti