tiistai 26. kesäkuuta 2012

26.6.2012

Hej! Vaknade idag hos gulle och lagade mej färdig för att träffa Mattan, som äntligen kommit hem från Malta! Men först blev det att säga hejdå ti Andre o nu kom de ju några tårar sen också XD Sen bar det av på stan med Mattan! Vi kramades, catchade up, gick omkring i butiker, skrattade, prövade kläder och kramades lite mera. Det var härligt att se min otroligt brunbrända  och snyga vänn igen!! Tack för bästa sällskapet! Träffade också Camppu, Ida och Sofa snabbt. De va kiva att se dem före ja far :) 
min pattan 


Khram, C

2 kommenttia:

  1. min finaste passu!! känslan då ja såg dej idag va så jävla obeskrivbar, LYCKA! tack för idag o att ja äntligen fick krama om min soulmate<3 LOVA NU ATT NJUTA AV ENGLAND, så goes we wild då du e back :)) du e saknad ren nu.. o ps. vi ser ut som systrar på sista bilden!

    VastaaPoista
  2. hördu tack ti DEJ! <3 och jag lovar att göra de och sen parteeyyyy efter de ;) sköt om dej o vi hörs ju såklart hela tiden!! :) och det stämmen ju faktist lite, love you bro <3 kraaaaam

    VastaaPoista