torstai 17. toukokuuta 2012

swaaaagh night.

Sido-shufflande, basso, en het Freddu, swagdansande, fingrar i ögonen av Camppu, självförsvarskurs med Olli, en 15 min symfoni, chukukaka, snack i vessan, lapdancing, blåmärken efter att man slår hakan i golvet --> bra cassu, skrillexkeikka me Heidi, försvunna barnen Sofia och Emilie, fritsun.. Och tillsist och sova klockan 6 på moronen. 
Det var min natt. 
Morgonen vaknades det 10 tiden, vatten och chukladflingor, söka Camppus försvunna telefon acku? Descovering av nya, stora blåmärken, halvsovande, VARMT, en morgon orkester och söta barn. 
Tack Sofa och alla andra, de va bäst! 
Jag fungerade som fotograf i början av kvällen och använde Sofas kamera. Därför äger jag bilderna men di e tagna från hennes blogg ;) höhö
 somebody is on fireee
webcam bild nog men. Nån som va från muminlandet och jag :D
 emppu, sofa och camppu 
sexyy bitches!

Khram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti