tiistai 24. huhtikuuta 2012

you always give me reasons to smile.

Idag ganska normal dag, vi hade enkku föredrag med Sofa, som var en arbetsintervju. Och vi trodde de sku gå jätte dåligt. (int för att vi laga hälften igår vid midnatt på facebook webin och andra hälften i panik på rella timmen..)
MEN vi fick ju typ 10 i de! Team awsome ;)
Här kommer nu en bild på smycket jag fick av min bästa Stehn i födis present. Ett smycke med en stjärna=Sofa och en måne=jag. Nu hänger hon med mig vart jag än går/rullar. Min stjärna dessutom fick jag också två örhängen med likadana stjärnor! Melike! Tack så mycke!
knut och stehn.

Vill också tacka Hedda, för mina filmer jag fick och karkkin. Samt dina fina texter som stod på paketet XD du vet att jag uppskattade det! Tack också till Ella fö sukun! Och Mattan för det finaste kortet ;) älskar er! 


Khram, C

2 kommenttia: