tiistai 17. huhtikuuta 2012

my heart stumbles on things I don't know.

Yäääh! Alla reser nu, eller kommer hem från resor. Varma länder, där man kan simma i havet, shoppa en massa härligt och äta gott. Jag vill också! Fast jag får fara snaart. Hiihhi ;)
Var i skolan idag också. Efter att jag sov i över en timme hos gulle på morgonen. Fick ut geografiprovet: 4.. Awsome! Och psykologiprovet: 7- ! Helt nöjd nog! Nu sitter jag bara här och tittar ut på gråa moln och hur träden vinglar i blåsten. Som tur var, har jag bandat SATC, DHW och huippumalli! Så blir nog att kolla på allt de och chilla. Titanic banda jag också, men den vågar jag inte se på nu, fö då kommer jag inte sluta gråta.. Hedda du kan komma o se den me mej nån dag..!  (de e allmänbildning!)
Kollar också på weit på en massa sommarbilder och framför allt sommar outfits. Väntar bara att jag fyller år och sedan förhoppningsvis kan fara och köpa farkkushorts, ringar, toppar, väskor, skor......





Pusskram, C

1 kommentti:

  1. Joo kanske ja kan göra de :) Fast nångång då ja va mindre planera ja allti att ja ska "spara den" o se den me nån min pojkvän, därför ha ja typ int sett den :o Så måst se om ja ska förverkliga mina planer elr hur ja gör ;) <3

    VastaaPoista