sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

1.4.2012

Idag är det en speciell dag, för en mycket speciell tjej fyller år. Hon är en av mina viktigaste vänner, den man kan lita på och verkligen vara sig själv med. Hon är så otroligt vacker både på insidan och utsidan. Hon har drömmar och på något sätt blir man så inspirerad av att vara med henne. Hon får alla att skratta och är säkert den omtänksammaste människan jag vet. Hon ställer alltid upp för en, ingen skillnad när eller var.
Herregud jag är så glad att jag fick bli din vän! I vissa situationer har du räddat min dag, utan att du kanske ens vetat det. Men jag vill att du vet, att jag skulle aldrig villa ge upp dej för någonting! Min lilla fina tiku 
GRATTIS !
joo hitta int rikit nån hetare bild.. tikutaku


Pusskram, C

1 kommentti:

  1. omg hih veet int va ja ska sejja utom att ja älskaa dj helt himla mycke o e så glad att du kom ti kattan <3 puss på dj gulle :)) tikutaku, vegeball etc. alla så braa minnen <3

    VastaaPoista