tiistai 20. maaliskuuta 2012

My good girl gone bad ;)

hiihihih idag fyller en annan mycket viktig, vacker, inspirerande tjej 17 år. Nämligen Laura! Tänkte räkan upp saker jag gillar med dj:

  1. Jag tror det var nångång på 8-9 som du började ha rikitgt cool stil. Jag verkligen gillar dina kläder och smyckeeen! Aaahh!
  2. Ditt skratt och smile. Det smittar av sej genast!
  3. Du har bra muisk smak och tack att du rädda mej allti me nya låtar som ja ba dej ladda ner ;)
  4. Du har fitttit najs kropp. Mumms<3
  5. Du tar fina bilder och du är fotogenisk. Allti e dina profilbilder lika fina!
  6. Det att du vet vad du vill. Eller utåt verkar det iaf så, tex med denhär USA saken, är så glad att du pårikit slipper dit! 
Där var några saker jag gillar med dej, och jag hoppas vi hörs och ses mera än vi nu gjort.. Hoppas du fick en bra födis 

 
tänker allti på dj ;)

Puss, C

1 kommentti:

  1. Dedär va ändå bra saker om Laura, sådär bra sammanfattat liksom kiva :)) <3

    VastaaPoista