maanantai 6. helmikuuta 2012

Animal attraction.

Hejsan :)
Jag hamna just laga mat. Eller egentligen var det nog frivilligt. Men efter att jag kollat ca. 30 minuter på en film som heter "Earthlings", va de helt hemskt att röra den där hönan. Alltså filmen handlar om djur, och hur männiksor behandlar djur på t.ex slakterier. Jag grät dom 30 minuter jag såg. Det var helt otroligt hemskt.. Och filmklippen de visade, alla olika sjuka taktiker man andvänder. HOLY SHIT! Int kan man göra så åt en annan levande varelse! Till exempel var där nån idiot som kastade en hund i en roskisbil!? Halo hur känslolös får man vara?! Lika hemskt var det att kolla då de skär av små grisbeibisars öron, knorrar och tänder. Utan nån bedövning!? Herrajumala. Innerstinne är jag nog en liten djur- och naturaktivist... men de e nog en bar sak tkr jag. me animals.


 si nu hu gulloga di e! 
Pusskram, C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti