tiistai 14. helmikuuta 2012

the day of the year..

..då man ska komma ihåg sina vänner och hur lycklig man är att få ha just sina vänner. Om jag tänker på ordet vän, är den första personen som kommer i mitt huvud Hedda.
Hedda är min bästa vänn och det har vi varit sedan 7:an. Hon finns alltid där för mig, lyssnar och stöder. Ibland har vi våra confusing moments, men det hör väll till ;) ja älskar dej, min dirty bunny 
ja vet dom hetaste bilderna ;)

Här sedan bilder på resten av den härliga samling av mina helt galna men oslagbara gullisar!! 












om jag nu glömt någon ber jag om förlåtelse, det tog ett halvår att göra inlägget och ladda bilderna hit.. kramar på er alla 



4 kommenttia:

  1. En av dom bästa känslorna som finns e att läsa någo sånhärnt o börja gråta.. Älskar dej mer än du säkert kan förstå! <3

    VastaaPoista
  2. öö kan int fatta att nån skriver sådär om mej <3

    VastaaPoista
  3. du kudn int sen hitta en fulare bild på mej? ♥
    love

    VastaaPoista